poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Konkurs z książką "Emma i ja"

Moi drodzy,

sobotnia wymiana książkowa w gliwickim Biblioforum, nawiasem mówiąc owocna i satysfakcjonująca, przypomniała mi o pewnej książce, którą przytargałam do domu z poprzedniej, zorganizowanej w zabrzańskiej Victorii. Mowa o poruszającej powieści Elizabeth Flock Emma i ja, która swego czasu wywarła na mnie ogromne wrażenie i która dotąd nie pozwoliła o sobie zapomnieć. A wyhaczyłam tę książkę specjalnie z myślą o Was, o urządzeniu konkursu, w którym byłaby ona nagrodą ( z własnym egzemplarzem trudno byłoby mi się rozstać...). 

A zatem - jest i konkurs, tyle tylko, że - UWAGA - fejsbukowy, cały regulamin jest do przeczytania na fanpejdżu bloga, tam też należy zostawiać swoje zgłoszenia. 

Zachęcam do udziału i życzę powodzenia! ;)


1 komentarz:

  1. Książkę czytałam i mam na półce, tak więc nie wezmę udziału w konkursie, ale zachęcam innych, bo książka warta przeczytania:)

    OdpowiedzUsuń

Spam, reklamy, wulgaryzmy i wypowiedzi niezwiązane z tematem będą natychmiast usuwane.