poniedziałek, 30 listopada 2015

Stosik listopadowy [2015]

Oto jeden z najsmakowitszych stosików w tym roku, baaardzo w moim guście ^^



Od góry:

Drobne występki w czasach obfitości  Matthew Kneale - recenzencka od Wiatru od Morza - genialny, mocny zbiór opowiadań, który niesamowicie mnie poruszył, a na mnie trzeba naprawdę solidnego kalibru. O moich wrażeniach z lektury przeczytacie tutaj.

O człowieku, który podpalił wiek dwudziesty, choć wcale tego nie chciał  Ian Thornton - recenzencka od Marginesów - a właściwie egzemplarz nadprogramowy. Znaczy chciałam przeczytać, ale nie poprosiłam ze względu na brak czasu - jak widać w wydawnictwie czytają blogerom w myślach ^^

Sufrażystki  Lucy Ribchester - recenzencka od Marginesów - nie zawiodłam się na tej lekturze, w której nawet wątek kryminalny służy podkreśleniu ogólnej wymowy powieści. Polecam gorąco, no i zapraszam do lektury - również mojej recenzji, o, tutaj.

Król Wron  Szymon Krug - recenzencka od MadMoth Publishing - wyjątkowo miła niespodzianka, rewelacyjna powieść fantasy, choć wydana dzięki zbiórce grupki zapaleńców. Jak widać intuicja ich nie zawiodła, naprawdę dobra lektura! O moich wrażeniach przeczytacie w tym miejscu.

Żelazne damy Kamil Janicki - recenzencka od Znaku - o tej książce marzyłam odkąd o niej usłyszałam, ze trzy miesiące temu. Średniowieczne polskie władczynie, to coś, co tygryski lubią najbardziej! ^^

Herosi mitów germańskich  Artur Szrejter - recenzencka od DużegoKa - wszechstronna analiza mitów germańskich, ze szczególnym uwzględnieniem tych o bohaterach. Coś wspaniałego! Możecie o tej książce przeczytać tutaj.



I jaka cudowna niespodzianka od Autora! ^^

Znaleźliście w moim stosiku coś dla siebie?

10 komentarzy:

  1. ,,Żelazne damy,, mnie zainteresowały:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba przeczytam "Sufrażystki" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Żelazne damy" musiały się znaleźć i u mnie, innej opcji nie było;) I te "Sufrażystki" za mną chodzą:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same czytelniczy perełki, tylko pozazdrościć! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam już "Żelazne damy", ale poluję również na "Sufrażystki".

    OdpowiedzUsuń
  6. Zelazne damy już za mną (ale to jużwiesz :)) i są super. Chętnie podkradłabym Ci też Herosów mitów germańskich :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam książki z dedykacjami, od razu wzrasta jej wartość i wyjątkowość.
    Sporo nowych tytułów, do mnie w tym miesiącu trafiły tylko 3 książki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie zaciekawił "Król wron".

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękności! Piękności! Piękności! :)

    OdpowiedzUsuń

Spam, reklamy, wulgaryzmy i wypowiedzi niezwiązane z tematem będą natychmiast usuwane.