środa, 22 lipca 2015

Złota Zakładka - reaktywacja i moje nominacje

Moi drodzy,


jak już pewnie wielu z Was wie, nagroda przyznawana przez blogerów książkowych najlepszym książkom wydanym w minionym roku, powraca! Po dwóch latach przerwy (i po dwóch edycjach, w 2011 i 2012 roku), Śląscy Blogerzy Książkowi postanowili  - w porozumieniu z poprzednimi organizatorami - reaktywować nagrodę, której wręczenie odbędzie się częściowo na Festiwalu Pióro i Pazur w Siedlcach, a częściowo na Targach Książki w Krakowie.





Serdecznie  zapraszamy do oddawania głosów w plebiscycie na Złotą Zakładkę. Szczegółowy regulamin konkursu znajdziecie na stronie grupy ŚBK :http://silesiaczyta.pl/regulamin-zlotej-zakladki/. Przypomnę tylko, że książki, które macie zamiar nominować, muszą być wydane po raz pierwszy w 2014 roku, głosować zaś mogą blogerzy z co najmniej półrocznym stażem, publikujący posty nie rzadziej, jak raz na miesiąc. Do 20 sierpnia możecie wysyłać swoje głosy na adres: zlotazakladka@silesiaczyta.pl


Żeby dodatkowo Was zachęcić do udziału w plebiscycie, poniżej podaję kategorie, jakim możecie podporządkować książki, które Waszym zdaniem zasługują na wyróżnienie:

  • najlepsza literatura kobieca
  • najzabawniejsza książka
  • najlepsza literatura faktu
  • najlepsza książka dla dzieci i młodzieży
  • najciekawsza książka z przeszłością w tle
  • najbardziej wzruszająca powieść
  • najlepsza powieść fantastyczna
  • najciekawsza intryga
  • najmroczniejsza powieść
  • najbardziej apetyczna książka




Jeśli chodzi o moje typy, to jeszcze nie są do końca sprecyzowane, ale z pewnością będą to któreś z pozycji, które podaję poniżej (tytuł jest podlinkowany, odsyła do recenzji):


Na pewno nie obsadzę wszystkich kategorii, a bardzo prawdopodobne jest, że do jednej będę miała więcej niż jednego kandydata, no ale mam jeszcze czas na ostateczną decyzję. Was również zachęcam do oddania swoich głosów ;)

4 komentarze:

  1. Myślę i myślę. I dochodzę do wniosku, że to będzie mocno trudne zadanie, ale - tak jak mówisz - jest jeszcze czas. Tylko że ja się obudzę 19 sierpnia i zacznę panikować... Obym się tylko nie obudziła 21. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano właśnie ;)
      Ja też jestem bardzo ciekawa Twoich typów :)

      Usuń
  2. Tak czułam, że część typów nam się pokryje ;) (Oby w tych samych kategoriach)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moją uwagę u Ciebie przykuła rzecz jasna Maria Antonina ;)
      Zastanawiałam się też nad "Izabelą Kastylijską" Gortnera, ale jednak większe emocje wzbudziła we mnie "Biała księżniczka" Philippy Gregory ;)

      Usuń

Spam, reklamy, wulgaryzmy i wypowiedzi niezwiązane z tematem będą natychmiast usuwane.