czwartek, 27 lutego 2014

Stosik lutowy {2014}

Dlaczego tylko moje oczy mają cieszyć te cudowności? Patrzcie i podziwiajcie! :P
Tradycyjnie podlinkowane tytuły przenoszą na stronę recenzji:)



Od góry:

"Głusi" Rodrigo Rey Rosa - recenzencka od Wielkiej Litery - nie do końca dogadałam się z tą książką, choć było to ciekawe doświadczenie:)


"W domu innego" Rhidian Brook - jak wyżej - o, to już była rewelacja!

"Czas zamykania" Jack Ketchum - recenzencka od Repliki - do tej pory chyba najbardziej wyczekiwana przeze mnie książka roku.

"Handlarz ksiąg przeklętych" Marcello Simoni - recenzencka od Soni Dragi - intrygujący tytuł nie zawsze przekłada się na równie dobrą treść;

"Afrykańskie równanie" Yasmina Khadra - jak wyżej - kolejne, całkiem udane spotkanie z algierskim pisarzem;

"Poza krawędź świata" Laurence Bergreen - recenzencka od Rebisu - właśnie skończyłam czytać; solidnie napisana i wyjątkowo ciekawa literatura faktu;

"Baśń średniowieczna" Paweł Rochala - zdobyta dzięki wymianie zorganizowanej przez ŚBK - dziwnie się zapowiada, ale nie mogłam się oprzeć książce z przymiotnikiem "średniowieczna" w tytule :D

"Purpurowy całun" Stella Duffy - prezent od Magdy K-skiej - druga część serii o losach cesarzowej Teodory, która jakimś cudem mi wcześniej umknęła;

"Przed egzekucją" Elizabeth L. Silver i "Syberia" Jacka Pałkiewicza - od Fenrira :)
- podoba mi się ta kombinacja: thriller (mam nadzieję, że naprawdę dobry :P) i klasyka literatury faktu.

Wpadło Wam coś w oko?

30 komentarzy:

  1. Mnie wpadła w oko "Syberia".

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na pewno przeczytam Ketchuma:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo wszystko nadal intrygują mnie Głusi, mam nadzieję że kiedyś będę miała możliwość ją przeczytać. Z resztą w przypadku Twoich stosików mam ochotę na niemal każdą książkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie interesowałaby "Syberia" i "Przed egzekucją". Czekam też na recenzję Ketchuma, miałam możliwość wyboru tej książki, ale zrezygnowałam, bo jakoś przerażają mnie recenzje twórczości pisarza;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Purpurowy całun jest świetny, tak samo jak Teodora. Mnie sie obie bardzo podobały, a nie sądziłam, że średniowieczne Bizancjum będzie w stanie mnie tak wciągnąć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod dużym wrażeniem! Zazdroszczę "Syberii", Ketchuma i "Handlarza ksiąg przeklętych". Nie mogę doczekać się recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Poza "Handlarzem", bo recenzja już jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. żadnej z nich nie czytałam, czekam więc na opinie

    OdpowiedzUsuń
  9. Też na "Czas Zamykania" byłem mocno nakręcony, ale już jedna recenzja odrobinę mój zapał ostudziła ;-) Tylko trochę, ale jednak :-) Stos super, książki mniam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z powyższego stosika mam tylko Afrykańskie równanie, bo ja z kolei nie mogę się oprzeć niczemu z przymiotnikiem "afrykański" w tytule;) Z chęcią przeczytałabym też dwie pierwsze książki, "Czas zamykania" może też, choć ja takich horrorowych klimatów to raczej unikam (zbyt wybujała wyobraźnia). No i jeszcze "Syberia" mnie kusi, jednak tego typu książki, solidnie napisane, z dużą dozą faktografii, to chyba jednak nie jest lektura na teraz, gdy padam na nos po całym dniu ze swoim maluchem:) Tylko tymi "Głuchymi" zaskoczona jestem, bo myślałam, że to będzie naprawdę coś. Pozdrawiam i miłej lektury życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny stosik :) Najbardziej ciekawi mnie książka "W domu innego" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe jak "Czas zamykania" wypadnie w Twoich oczach. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. "Czas zamykania" mnie nęci :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie "Głusi" maja najpiękniejszą okładkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękności :) "Czas zamykania" czeka u mnie na półce, mam nadzieję, że Ketchum nas nie rozczaruje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przeczytałam teraz twoją recenzję "W domu innego" i natychmiast zapisuję:) Bardzo mnie zainteresowała ta książka. Ach i Syberia oczywiście! Czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bym Ci najchętniej porwała najnowszego Ketchuma, więc lepiej go gdzieś schowaj :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Patrzę i podziwiam :D I zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. "Czas zamykania" <3 "Handlarza Ksiąg Przeklętych" polecam - godny thriller historyczny z tajemniczym manuskryptem w tle :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ketchuma chcę na pierwszy ogień, ale i Syberia mnie zaciekawiła :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie też zainteresował tytuł Baśń Śreniowieczna

    OdpowiedzUsuń
  22. Również z niecierpliwością czekałam na opowiadania Ketchuma, i się doczekałam, bo właśnie je czytam, póki co podoba mi się, ale co będzie dalej? zobaczymy :-)
    Powieść "Poza krawędź świata" bardzo mnie ciekawi, czekam na Twoją opinię.

    OdpowiedzUsuń
  23. Co najmniej dwie książki bym sobie wzięła :) Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  24. Zawsze mnie zastanawia, jak wy wszyscy dajecie radę przeczytać te olbrzymie stosy książek! :)) Piszę podanie o parę dodatkowych godzin w dobie, nie ma innej możliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  25. No ja jestem ciekawa, co napiszesz o Pałkiewiczu, bo wiele osób pisze, że jest zbyt pewny siebie i irytujący, a mnie się bardzo podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cóż za stos! Wypatrzyłam dla siebie Ketchuma. Poza nim zainteresowała mnie książka pt: "Przed egzekucją" :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wpadła mi w oko "Baśń średniowieczna". O ile pamiętam, koleżanka gorąco polecała książki tego autora... Sama żadnej nie czytałam. Tym bardziej jestem teraz ciekawa Twojej opinii;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dla mnie numerem jeden z twojego stosiku byłaby książka Ketchuma :D

    OdpowiedzUsuń
  29. "Baśń średniowieczna" - to może być coś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń

Spam, reklamy, wulgaryzmy i wypowiedzi niezwiązane z tematem będą natychmiast usuwane.