piątek, 31 stycznia 2014

Stosik styczniowy {2014}

Nowy rok zaczęłam od mocnego uderzenia :) W stosiku znajdziecie trochę nabytków własnych, trochę egzemplarzy od wydawnictw. Tradycyjnie kliknięcie w podświetlony tytuł przeniesie Was na stronę recenzji:


Od dołu:

"Zakochany Kafka" Jacqueline Raoul - Duval - recenzyjna od wydawnictwa Pascal


"Ptasi śpiew" Sebastian Faulks - od wydawnictwa Zysk i s-ka

"Podróże z nim i samotnie" Martha Gellhorn - jak wyżej

"Jam jest" Ryszard Klein - od autora

"Sucha sierpniowa trawa" Anna Jean Mayhew - od wydawnictwa Black

"Czas motyli" Julia Alvarez - jak wyżej

"Złamane wersety" Kamila Shamsie  oraz "Dziwna i piękna opowieść o Percy Parker" Leanna Renee Hieber - efekt marketowych wyprzedaży

"Żółte ptaki" Kevin Powers i "Tysiąc jesieni Jacoba de Zoeta" David Mitchell - okazyjnie kupione od Fenrira

Marzy Wam się któryś z powyższych tytułów? :D

24 komentarze:

  1. Piękny stos. Przyjemnej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie Twoja opinia na temat "Żółtych ptaków" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zbiorek. Polecam "Złamane wersety" oraz inne pozycje autorki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dałam rady doczytać "Złamanych wersetów" :/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie się marzyła "Sucha sierpniowa trawa" i dostałam. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę pozytywnie książek od wydawnictwa Black Publishing ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Żółte ptaki"... czekam na recenzję, bo książka już od jakiegoś czasu za mną chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Akurat nic dla mnie, ale jak będą recenzje pozostałych, zwłaszcza Mitchella to może się skuszę. Atlas chmur był świetny, choć trudny, więc chętnie poczytam o innych książkach autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. A pewnie, że marzy! Szczególnie "Zakochany Kafka" mnie ciekawi...
    Przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam żadnej z tych książek, więc mogę życzyć jedynie miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Żółte ptaki, Czas motyli, Sucha sierpniowa trawa- te książki będę chciała przeczytać:)

    OdpowiedzUsuń
  13. "Żółte ptaki" <3 Muszę w końcu zdobyć dla siebie :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Olga
    WielkiBuk.com

    OdpowiedzUsuń
  14. No proszę, uroczy stosik - nawet jeśli nie czytałam żadnej z tych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. "Żółte ptaki" oraz "Ptasi śpiew" koniecznie muszę kiedyś dopaść...

    OdpowiedzUsuń
  16. (ten Mitchell to nie był kupiony, tylko pokryłaś koszty wysyłki, nie mam ludu :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, wydało się :D
      Niniejszym zwracam honor :P

      Usuń
  17. "Sucha sierpniowa trawa" - to mi się marzy :) Dorzuciałabym do tego "Żółte ptaki".

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie suuuupeeeer! Życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochany Kafka - zdecydowanie TAK:):) Resztą również brzmi zachęcająco, dlatego czekam na twoje recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Najbardziej mnie kuszą "Żółte ptaki", "Czas motyli" i "Sucha sierpniowa trawa".

    OdpowiedzUsuń
  22. Właśnie pędze czytać Twoją recenzję "Zakochanego Kafki" bo okładka tej książki mocno mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń

Spam, reklamy, wulgaryzmy i wypowiedzi niezwiązane z tematem będą natychmiast usuwane.