sobota, 1 grudnia 2012

Stosik listopadowy [2012]

Kolejny miesiąc za nami; jak widać na zdjęciu poniżej - dość obfity w zdobycze książkowe:


1. "Rozmowy z użyciem głowy czyli ekonomia dla dzieci" Anny Garbolińskiej - recenzyjna od wydawnictwa Novae Res i Sztukatera


2. "Rumunia. Podróże w poszukiwaniu diabła" Michała Kruszony - recenzyjna od wydawnictwa Zysk i s-ka i IRKI

3."Mitopeje pobrzeża Bałtyku" Jerzego Sampa - recenzyjna od wydawnictwa Marpress

4. "Krzykacz z Rwandy" Warrena FitzGeralda - recenzyjna od Małej Kurki

5. "Eri i smok" Jacka Inglota - recenzyjna od Wydawnictwa Skrzat

6. "13 ran" - recenzyjna od  Repliki i Secretum

7 i 8."Rywalka królowej" i "Sekretne życie Józefiny" Carolly Erickson - recenzyjne od Książnicy

9. "Trzy młode pieśni" Elżbiety Cherezińskiej - recenzyjna od wydawnictwa Zysk i s-ka i IRKI

10. "Co zdarzyło się w Lake Falls" Artura K. Dormanna - recenzyjna od wydawnictwa Prozami

11. "Teodora. Aktorka, kurtyzana, cesarzowa" Stelli Duffy - recenzyjna od Rebisa i IRKI

12. "Zbrodnie robali" Amy Stewart - recenzyjna od W.A.B. - u i IRKI

13. "Kadisz dla Ruth" Kurta Witzenbachera - recenzyjna od wydawnictwa Promic i IRKI

14. "Morderstwo na mokradłach" Saszy Hady - prezent od IRKI

Uff... to by było na tyle. Znaleźliście w tym stosiku coś dla siebie?


38 komentarzy:

  1. Najbardziej kusi mnie "Co się zdarzyło w Lake Falls", powieścią Cherezińskiej również bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po Twojej recenzji mam ochotę na "Zbrodnie robali", chętnie przygarnęłabym też "Morderstwo na mokradłach".

    OdpowiedzUsuń
  3. Też pytanie, no pewnie że tak :-) Ja tylko uczciwie uprzedzam, że wiem gdzie mieszkasz i jesli kiedykolwiek wrócisz do domu, a Twojej biblioteczki tam nie będzie, możesz być prawie pewna, że to była moja sprawka ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. alison2 - ależ zapraszam! Mąż mówi, że mogłabym otworzyć bibliotekę, więc oprócz Ciebie jest głównym kandydatem na winnego w sprawie zniknięcia moich zbiorów:)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    2. o tak... wypożyczanie i to bez limitów czasowych :-) mogę nawet zapłacić jakąś składkę ;-)

      Usuń
    3. alison2 - właśnie chciałam kliknąć lajka pod Twoim postem, ranyyyy!

      Usuń
    4. To ja powinnam lajkować tak dobry pomysł Twojego męża. Gwarantuję że po pierwszej mojej wizycie w Twojej bibliotece przestaniesz martwić się o miejsce na nowe zdobycze ;-p

      Usuń
  4. Ale masz piękne łupy, wiesz, że 3/4 bym ci chętnie podebrała. To choroba:)
    Widzę, że na bieżąco otrzymujesz książki i je recenzujesz. ZAZDROSZCZĘ ja mam takie tyły, że szok:)
    Czekam na recenzję Sekretnego życia Józefiny, bo sama się nad książką zastanawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. anetapzn - staram się być na bieżąco, nie lubię, kiedy książki zbyt długo czekają w kolejce:) Strasznie mnie to wtedy stresuje i ogarnia mnie niemoc :/
      Jeśli chodzi o Józefinę, to polecam Ci trylogię Sandry Gulland, była rewelacyjna!
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  5. Raczej nic dla siebie nie widzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam na półce "Krzykacza z Rwandy", no i chcę jeszcze przeczytać "Co zdarzyło się w Lake Falls". Chociaż pewnie jest tam tego więcej, póki co, te mi zapadły w pamięć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Co zdarzyło się w Lake Falls" i "13 ran" chętnie bym Ci zwędziła:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również podkradłabym "Co zdarzyło się w Lake Falls". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Isadorko, nie będę się powtarzać, ale - zazdroszczę stosu! I życzę udanego spotkania z każdą z prezentowanych ksiażek;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Scathach - dziękuję; w większości spotkania były udane:)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  10. Sporo tego :) Pogratulować można tylu książkowych zdobyczy :) Co dla mnie? Chyba "Co zdarzyło się w Lake Falls"
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku cudowny ten Twój stosik. Mam ochotę na zarówno na zbiór opowiadań "13 blizn", jak i na książką "Co zdarzyło się...". Zazdroszczę Ci ich strasznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Znalazłam i to całkiem sporo, z pół stosika mogłabym Ci zakosić!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, zabrałabym Ci "Kadisz dla Ruth" i "Morderstwo na mokradłach". :)
    Życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cherezińską bym Ci podkradła w ciemno, a po Twojej recenzji także "Co się zdarzyło..." :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow. jak duuuużo.:d Połowę z tych książek z chęcią widziałabym u sebie na półce, więc czekam na recenzje:d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. shoko - niemal wszystkie stosikowe nabytki są zrecenzowane i odpowiednio podlinkowane:)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  16. "Co zdarzyło się w Lake Falls" jak wiadomo to dla mnie lektura obowiązkowa, już nawet na cenę patrzyłam :D "Morderstwo na mokradłach" mam, zaczęłam czytać i porzuciłam gdzieś na początku, nie wiem czemu... Aż mam wyrzuty sumienia, muszę dokończyć :>

    OdpowiedzUsuń
  17. ta książka na samym szczycie stosu to musi być fajna... he he ;-)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. A wydawało mi się, że już tu byłam i komentowałam! Ach ta demencja... :P "Co zdarzyło się w Lake Falls" bardzo bym chciała miec u siebie, natomiast ogolnie stosik wygląda bosko wiec gratuluję nabytków :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe jak Ci się spodoba "Rumunia...". =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AnnRK - hmmm... jak by to powiedzieć... dawno nie czytałam niczego tak... dziwacznego:) Ale zapraszam do lektury recenzji - notka jest podlinkowana:)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  20. "Kadisz dla Ruth" ciekawi mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny stosik :) najbardziej ciekawi mnie Morderstwo na mokradłach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sama mam do przeczytania książkę Saszy Hady :) Ale to w wolnej chwili...
    Stosik super!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow! Wspanialy stos! Na wiele pozycji mialabym wielka ochote:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna! Kilka z miłą chęcią bym podkradła :P

    OdpowiedzUsuń
  25. No pewnie, że wypatrzyłam kilka tytułów dla siebie, m.in. "13 ran" "Co zdarzyło się w Lake Falls" czy "Zbrodnie robali", zresztą, mało które tytuły mnie nie interesują, co prawda mam awers do powieści historycznych, ale w końcu i one należą do dobrych lektur :)
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  26. I to wszystko z listopada?:P
    Pokaźny stosik, interesujące książki.:)

    OdpowiedzUsuń

Spam, reklamy, wulgaryzmy i wypowiedzi niezwiązane z tematem będą natychmiast usuwane.